Dane zamieniamy w sukces marki

Opinie klientów


EEI jest stałym dostawca badan dla T-Mobile od kilkunastu lat. Praca z tymi badaczami to niezwykła podroż w świat, w którym konsument nie ma tajemnic, a badania jakościowe dostarczają jasnych i użytecznych rekomendacji.Badaliśmy procesy, postawy, komunikacje, marki, produkty, nazwy, strony… zawsze z takim samym skutkiem – dopilnowana rekrutacja (nawet przy krótkich timingach), porządna moderacja z elementamai humorystycznymi, niekończące się dyskusje, podczas których wszyscy się uczymy i raporty, które nie opisują rzeczywistości, tylko pokazują, jak ja rozumieć i jak tej wiedzy użyć. Pewnie dlatego klienci wewnętrzni, którzy raz zasmakowali badan z „jajem”* wracają po następne. EEI = i-i-jaj :)

Gosia Puchlak – Market Research Manager, Polska Telefonia Cyfrowa SA


 

Od 2006 roku regularnie współpracujemy z Agencją EEI przy projekcie „Dzień Konsumenta” organizowanym dla pracowników Danone. Zazwyczaj jest to bardzo intensywny, dwudniowy proces (składający się między innymi z szeregu IHV i wieńczącego warsztatu), w którym biorą udział członkowie zarządu, marketing, przedstawiciele pozostałych kluczowych działów firmy, agencji reklamowej oraz mediowej). Po zrealizowaniu pierwszej edycji przedsięwzięcia o zorganizowania następnej ponownie poprosiliśmy EEI, a po tej drugiej turze mieliśmy już pewność, że to będzie stała, regularna współpraca przy tego typu projekcie. A ilość chętnych do wzięcia udziału przekraczała najśmielsze oczekiwania! Agencja EEI bowiem nie tylko aktywnie i bardzo kreatywnie współpracuje przy planowaniu merytorycznego podejścia do każdej rokrocznej fali „Dnia Konsumenta” ale także w bardzo sprawny sposób zajmuje się całą logistyczną stroną przedsięwzięcia organizowanego zazwyczaj dla kilkudziesięciu osób na raz. Także „Mini-Dni Konsumenta” przygotowywane dla pracowników Danone wysokiego szczebla, pomagające lepiej poznać nasza kulturę i zwyczaje, zostały wysoko ocenione i uznane za niezwykle inspirujące. Pozwolę sobie przytoczyć spontaniczna opinię jednego z uczestników: „Dzień Konsumenta” to nie jest już badanie, ale bezpośredni kontakt bez lustra, (i bez) moderatora. To powoduje, że komunikaty, wnioski są dużo mocniejsze. Jesteś w stanie pogłębić temat samodzielnie, a nie poprzez podrzucane do moderatora karteczki. A poza tym jest olbrzymie wrażenie z bycia moderatorem.

Katarzyna Rejzner i Urszula Kuczwalska, Danone


EEI jest dla mnie odkryciem roku 2009 (nie znałam Was wcześniej – niestety) i wyznacznikiem standardu w dziedzinie Market Research. Wiedza, kompetencja i elastyczność to po pierwsze. Doradztwo strategiczne, umiejętność konkludowania i kanalizowania wiedzy nabytej od konsumenta w jasną i klarowną strategię komunikacyjną.Uczciwość w podejściu do realizacji projektu, tzn. nie bierzecie do realizacji każdego projektu, tylko takie w których faktycznie Zespół ma kompetencje (przykład Biovital umbrella research). Umiejętność przekonywania jest Wasza mocna stroną. Poza wszystkimi kompetencjami biznesowymi, fajnie się z Wami przebywa i rozmawia – taka lekkość i naturalność …..

Alina Kościanek-Bogoń – Vitamins & Tonics Category Manager Bayer Sp. z o.o., Consumer Care

Z Panem Januszem Komórem, z firmy EEI współpracowałem kilkukrotnie. W przypadku każdego z projektów badawczych, realizowanych dla naszej firmy, imponował mi zaangażowaniem, dużą wiedzą metodologiczną, rzetelnością realizacji prac i wysoką inteligencją emocjonalną. Należy do tych badaczy, którzy poprzez jakość swojej pracy budują zaufanie do branży badawczej.

Jacek Fedorowicz – Market Research Manager, Selena Co. S.A.


Współpraca z Januszem i jego zespołem to coś więcej niż praca nad projektem badawczym. To przygoda i partnerstwo. Za każdym razem w ofercie jest innowacyjny zamysł, ciekawe spojrzenie. Sam proces badania przebiega płynnie, a komunikacja jest kierowana do odpowiednich osób. W razie bieżących konsultacji, zespół EEI znajduje czas na rzetelną odpowiedź. A finalne rekomendacje do projektu zawsze są na poziomie strategicznych wskazań, bazujących na bardzo dobrym zrozumieniu badanego obszaru.

Iwona Wojtaszek – Market Research Manager Bayer Sp. z o.o., Consumer Care


EEI is a very supportive and client oriented agency with professional moderators who are well in adapting to new client specific methodologies. Agata is a very professional moderator who helped me to get valuable consumer insights on consumers and their perception of fragrances up to a level that was helpful for recommendations on possible reworks.

Anke Pelmer – Mind & Hart, Germany


Working with Janusz and Agata has been an unadulterated pleasure. They offer high levels of professionalism, great insight and understanding, and excellent fieldwork and reporting. In addition Janusz is also a rather entertaining dancer.

Peter Lovett – Consumer Profile Group , UK


EEI demonstrates a real commitment to research. The experienced team always provides insights and cultural nuances significant for the area. The execution of a project from start to finish is superb and reflects „real thinking” in every step. EEI’s staff consists of talented individuals that work diligently to recruit the right respondents and have a professional approach to the facility’s organization which always takes care of my clients’ needs onsite. I consider EEI to be a partner and a key component to a successful project.

Mary-Ellen Callahan and Lisa Riley  - Perception Research Services, USA

Branże

Branża spożywcza

Czym charakteryzuje się branża produktów spożywczych z punktu widzenia naszych doświadczeń badawczych i konsultacyjnych? Branża spożywcza, to branża która się szybko zmienia. Sukces odnoszą producenci, którzy wprowadzają nowe produkty lub nowe warianty smakowe. Bardzo ważna rolę odgrywają wiecej »

 

Chemia gospodarcza i pielęgnacja

Już od 17 lat prowadzimy badania w zakresie chemii gospodarczej i pielęgnacji. Branżę chemii gospodarczej uważamy za dość stabilną i przewidywalną. Aczkolwiek ciekawe jest to, że jest to branża pozornie racjonalna wiecej »

 

Nowe technologie

Nowe technologie a w tym Internet, software, telefonia komórkowa, interaktywna telewizja cyfrowa to niezwykle interesujące branże badawcze. Badanie tych branż to poważne dla nas wyzwanie? Dlaczego? wiecej »

 

Farmacja i medycyna

Zajmujemy się badaniami zarówno dla leków OTC jak i leków etycznych RX. Prowadzimy badania z lekarzami różnych specjalności, farmaceutami, pielęgniarkami, położnymi oraz z pacjentami. Są to badania stosunkowo łatwe wiecej »

 

Budownictwo i chemia budowlana

Budownictwo i chemia budowlana to branże, które się szybko rozwijają. Prowadzenie badań rynku w tej branży oprócz warsztatu badawczego wymaga także od badacza  co najmniej podstawowej wiedzy z zakresu materiałów budowlanych wiecej »