Dane zamieniamy w sukces marki

Aktualności

Jeśli planujesz zostać moderatorem społeczności internetowej, bądź przygotowany, że to zajęcie wciągnie cię na 24h na dobę! Moderowanie grup „w realu” wymaga kilkugodzinnej mobilizacji, a w przypadku badania typu społeczność internetowa dynamika całego procesu rozkłada się na kilka tygodni. Uczestnicy badania nie widzą cię wprawdzie twarzą w twarz,

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii przeprowadziło badanie ilościowe na próbie 436 klientów  agencji badawczych w Polsce. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 r. Okazało się, że EEI pracuje dla największych klientów- nasi klienci przeprowadzają średnio 68 projektów rocznie, średnia dla branży to 17 projektów rocznie oraz nasi klienci współpracują średnio z 9 agencjami , średnia dla branży to 4 agencje. Oczywiste jest, że w stosunku do innych agencji tym trudniej było nam osiągnąć wysokie oceny, gdyż pracujemy tylko

Zapowiedź: „Consumers community on-line, czuła tkanka internetowych społeczności.” Zapowiedź: „Fakty i mity polskiego small biznesu, czyli lekcja etnografii.”

Wydawałoby się, że nie ma prostszej metody niż test monadyczny, jeśli zamierzamy wybrać optymalna formułę produktu, zatwierdzić nowy projekt opakowania. Wystarczy wziąć 2, 3 celki po 100 osób czy więcej osób i do roboty. Oczywiście tak, ale…. Monadic cechuje się bardzo restrykcyjnymi założeniami, co do doboru realizowanej próby. Każda osoba w danej nodze powinna mieć swój demograficzno-konsumencki odpowiednik w innej nodze. Pamiętajmy, że użytkownik danej marki ma zupełnie inne preferencje niż użytkownik marki konkurencyjnej. Heavy user badanej kategorii zdecydowanie lepiej oceni