Aktualności
Wyobraź sobie, że przez szereg dni konsumenci z zaangażowaniem dyskutują na forum o Twojej marce. Wyobraź sobie, że współtworzą jej przyszły wizerunek, dorzucają nowe pomysły do opracowanej wstępnie koncepcji komunikacyjnej, albo pracują nad zmianą opakowania. Nie mów, że to niemożliwe, ponieważ właśnie na tym polega rewolucja w badaniach jakościowych on-line. Społeczność on-line to nazwa nowoczesnej metodologii badawczej, którą wyróżnia kompleksowość podejścia i multimedialność kontaktu z respondentem. Proces badawczy toczy się przez Internet, który stał się ostatnio naturalnym środowiskiem wymiany poglądów, zażartych polemik
Daj się skusić nowej metodologii. Odwiedź www.consumerboard.pl. Pytaj awiszniewska@eei.com.pl, jkomor@eei.com.pl.
ConsumerBoard.pl stanowi starannie przemyślaną kontaminację portalu społecznościowego i różnorodnych narzędzi badawczych wspomagających pozyskanie i analizę danych. W specjalnie przygotowanych pokojach tematycznych respondenci biorą udział w nadzorowanych przez moderatora dyskusjach oraz w atrakcyjnych interaktywnych ankietach. Na wirtualnej tablicy tworzą kolaże ze zdjęć przygotowanych przez moderatora lub przeciągniętych z własnego komputera, a także dokonują segmentacji marek poprzez umieszczanie ilustracji produktów na elektronicznej osi. Platforma ConsumerBoard.pl pozwala również na tworzenie tradycyjnych zadań
Na konferencji CyberReserch pokażemy różnice pomiędzy metodologią społeczności on-line a tradycyjnymi fokusami. Oto nasza prezentacja.