Warsztaty i szkolenia
Praktyczne warsztaty z marketingu adresowane dla managerów zarządzających markami stanowią uzupełnienie naszej podstawowej działalności badawczej.
Wspólnie z firmą strategiczną Stratus przygotowaliśmy cykl warsztatów tematycznych, który wyróżnia praktyczność i użyteczność przekazywanej wiedzy. Trenerzy z obu agencji i trenerzy zewnętrzni to praktycy, którzy niejednokrotnie rozwiązywali problemy marketingowe, tworzyli lub współtworzyli strategie wielu marek, projektowali opakowania lub tworzyli kampanie reklamowe. Dlatego bez trudu unikamy trybu wykładowego, dając naszym uczestnikom maksimum przykładów i zagadek marketingowych z polskiego rynku.
Szczególnie polecamy warsztaty „Koncept strategiczny marki – proces tworzenia i weryfikacji”. Są one przeznaczone są dla pracowników działów marketingu, osób zarządzających markami lub przygotowujących się do pełnienia tej funkcji, a ich formuła polega na tworzeniu i weryfikowaniu podczas warsztatów konceptów strategicznych. Część weryfikacyjna przebiega na żywo z udziałem konsumentów (badania jakościowe).
Szczegóły i zgłoszenia: http://www.stratus-ms.pl/warsztaty