O nas
Jesteśmy pasjonatami badań marketingowych z ponad 17 letnim doświadczeniem. Pracowaliśmy przy narodzinach wielu okrzepłych dziś marek. Obserwowaliśmy zmieniające się gusta i oczekiwania konsumentów a także asymilowanie globalnych trendów przez polski rynek. Dziś wiemy jeszcze więcej i naszą wiedzą chętnie dzielimy się z klientami.
Nasza agencja jest członkiem międzynarodowej sieci agencji badawczych Intersearch zrzeszającej przedstawicieli 14 krajów. Realizację projektów międzynarodowych prowadzimy wspólnie z naszymi długoletnimi partnerami. Osoby zarządzające EEI Market Research to także wieloletni członkowie Esomar i PTBRIO.
Wszystkie projekty prowadzone w EEI nadzorowane są osobiście przez Agatę Wiszniewską lub Janusza Komór
Agata Wiszniewska
Dyrektor Badań i Partner w EEI Market Research. Z wykształcenia psycholog i socjolog z przeszłością akademicką. Specjalistka w zakresie skomplikowanych metodologicznie badań jakościowych, w których konieczne jest łączenie wielu metod i technik badawczych. Na co dzień prowadzi lub nadzoruje wieloaspektowe projekty jakościowe z rynku FMCG, farmakologicznego i telekomunikacyjnego. Od kilku lat dodatkowo zajmuje się konsultingiem badawczo-strategicznym dla firm. Jest wykładowcą w Szkole Badań Rynku PTBRiO, współtwórcą warsztatów, szkoleń i seminariów komercyjnych. Kontakt: awiszniewska@eei.com.pl |
Janusz Komór
Dyrektor Zarządzający i Partner w EEI Market Research. Odbył studia doktoranckie z zakresu badań operacyjnych i zastosowań matematyki w Instytucie Badań Systemowych PAN. Kilkanaście lat samodzielnie prowadzi lub merytorycznie nadzoruje badania ilościowe i jakościowe w EEI. Pracuje dla rynków FMCG, finansowego, farmaceutycznego, B2B, budowlanego. Od 2008 r członek Zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. W latach 2009, 2010 i 2011 członek Rady Programowej X, XI i XII Kongresu Badań Rynku w Polsce. W roku 2008 koordynował prace Intersearch międzynarodowej sieci agencji badań rynku zrzeszającej instytuty badawcze z 14 krajów Kontakt: jkomor@eei.com.pl |